" hej, vad kan jag hjälpa till med?"


Det är alltid lite svårt att hinna med allt som man ska göra på jobbet. Men det finns sätt att underlätta det hela på. Att ta hjälp där hjälpen behövs är ett sätt att hinna med andra saker. Varför inte någon som tar hand om dina kundtjänst samtal medan du kanske redan sitter i ett telefonsamtal? På så sätt missar du inget och den som ringer slipper sitta i telefonkö vilket vi alls tycker är jobbigt. Dom hjälper dig , tar dina meddelanden och ser till att du får dom. Bra va. Du sparar tid, dina kunder sparar tid.

Jag vet bara själv hur jobbigt det är och frustrationen bara växer när man sitter där i telefonkö när man inte riktigt har tid med det heller. "Du är placerad i kö, vi tar emot ditt samtal så snart vi kan" klick. Försöker en stund sedan för det jag ville var viktigt. Samma sak igen. Här får man någon som svarar, jag får säga det jag behöver och meddelandet kommer fram till den personen som i sin tur ringer upp mig när denne är klar med samtalet innan. Och jag sparade tid, hann ringa andra samtal. Skriva mejl m.m. Hur bra som helst.