Enkelt och smidigt


Det är viktigt att det är enkelt, annars blir det så krångligt eller hur. Det ska vara anpassat så att dina kunder förstår och känner att dom får en bra service, då måste en företagskundportal vara uppbyggd för dina kunder.

Jag vet själv när man surfar in på sidor och är inne på en sida man tycker är krånglig, dom tappar mig direkt för att jag orkar inte leta och sitta som ett frågetecken. Det ska vara enkelt och smidigt.

När jag pluggade webbdesign så var det just det jag lärde mig, att sidor på nätet ska vara enkla.att man använder sig av system som gör det smidigt för båda parter.

Jag som kund ska inte behöva "lära" mig hela deras jobb för att förstå.

Mycket är digitalt i dag och för att man lätt ska förstå den världen så är a och o att det är enkelt, det digitala är nytt, det har inte funnits alls länge, bara sedan jag var liten har det hänt så himla mycket. Min första dator fick jag när jag var tio år. Och på min första telefon kunde man bara spela snake och skicka korta sms. Så utvecklingen går fram med stormsteg och då är det så att vi på ett enkelt sätt måste hänga med.