Hur många timmar?

Har du koll på hur mycket du jobbar? Kanske är du en person som jobbar mycket övertid för att du har något stort projekt på gång, har du tagit med det i din tidrapportering? Kanske tog du en extra lång lunch för att du var tvungen att uträtta lite ärenden? Du kanske har flextid men har svårt att hålla koll på om du faktiskt sky jobbat in dina arbetstider, lugn, det finns bra och enkla program för sånt.

Kanske är du den typen som jobbar mer vissa dagar och mindre andra dagar? Alla har vi dom dagarna som är lite tyngre och kanske kommer du att åka hem och undra hur många timmar du faktiskt la ner på jobb när du kommer hem. Ha det som vana att skriva ner dina tider i din tidrapportering istället. Kanske är det så att i slutändan fick du ihop 45 timmar på en arbetsvecka och kan ta ledigt lite extra en dag nästa månad. Vad skönt. Hur som helst är det bra att använda program som gör det enklare för dig och även för din arbetsgivare så att du slipper att komma hem och undra sedan vad du ägnade tiden åt denna dag.